
Κανόνες Επιστροφών
- Κατά τη διάρκεια παραλαβής της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε για τυχόν φθορές ή ζημιές στη συσκευασία και στα προϊόντα παρουσία του υπαλλήλου της μεταφορικής/κούριερ ή του καταστήματος. Σε περίπτωση που υπάρχουν φθορές στο προϊον, αρνηθείτε να παραλάβετε το δέμα και ζητήστε από τον υπάλληλο της μεταφορικής/κούριερ ή του καταστήματος να επιστραφεί το δέμα. Επικοινωνήστε μαζί μας την ίδια ημέρα για να ενημερωθείτε για τις επόμενες ενέργειές σας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ενημέρωση από τον πελάτη την ίδια ημέρα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν φθορές ή ζημιές που έχουν προκληθεί κατά τη μεταφορά.
- Μετά την απομάκρυνση από το κατάστημα ή τον υπάλληλο της μεταφορικής/κούριερ, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν θα αποδεχθεί καμία ευθύνη για τυχόν φθορές ή ζημιές που έχουν προκληθεί κατά τη μεταφορά.
- Ο πελάτης οφείλει, σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να παραλάβει το προϊόν λόγω φθοράς ή ζημιάς κατά τη μεταφορά, να επιστρέψει όλα τα προϊόντα της παραγγελίας, μαζί με όλα τα υλικά συσκευασίας και τα παρελκόμενα των προϊόντων.
- Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης αποδοχής από τον πελάτη της παράδοσης του είδους, θα θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση εξωτερικά και χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
- Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.
- Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την έγκριση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για την επιστροφή, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και με πλήρη συσκευασία.
- Στις περιπτώσεις που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει εγκρίνει αντικατάσταση ή πίστωση προϊόντος, η επιστροφή του θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω συνεργαζόμενων μεταφορικών εταιρειών ή σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικό σήμα «IRIOS» πανελλαδικά.
- Στις περιπτώσεις που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προβαίνει σε ακύρωση συναλλαγής, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση και ορίζεται από την τράπεζα του συναλλασσόμενου. Στην περίπτωση πληρωμής τοις μετρητοίς στο κατάστημα κατά την παραλαβή, ή με αντικαταβολή στη μεταφορική εταιρεία ή δια καταθέσεως σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος. Τα έξοδα εμβάσματος σε περίπτωση που ο πελάτης δεν διατηρεί Ελληνικό λογαριασμό τραπέζης, θα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο. Στην περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων με αντίστοιχη πίστωση του λογαριασμού Paypal του πελάτη.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή (παρελκόμενα, καταστραμμένη συσκευασία, κομμένη ταινία ασφαλείας) το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και θα προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
- Σε οποιαδήποτε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα παραπάνω, τα έξοδα αποστολης επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμμιά ευθύνη για τους όρους και χρόνους ανταπόκρισης των εξουσιοδοτημένων και επιλεγμένων από τον κατασκευαστή επισκευαστικών κέντρων. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια της δικαιοδοσίας της θα ασκήσει την μέγιστη δυνατή προσπάθεια για την ευκολότερη και ταχύτερη ολοκλήρωση των απαιτούμενων διαδικασιών.
- Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Υπαναχώρηση
- Αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο ή τηλεφωνικά, έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει όμως για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:
- Προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα – π.χ. στρώματα, μοκέτες, αφρολέξ, κουρτίνες, υφάσματα κομμένα στα μέτρα σας κτλ.
- Αποσυσκευασμένα προϊόντα που δεν πρέπει να χρησιμοποιηθούν από τρίτους για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής, όπως μαξιλάρια, παπλώματα, μάσκες προστασίας, στρώματα, ανωστρώματα κοκ.
- Προϊόντα που έχουν πλυθεί ή αλλοιωθεί κατά κάποιο τρόπο και δεν είναι πια στην αρχική εργοστασιακή τους μορφή.
- Προϊόντα με κατεστραμμένες συσκευασίες ή χωρίς να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα της εργοστασιακής του μορφής.
- Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
- H αξία του προϊόντος είναι μικρότερη ή ίση των 30 ευρώ (άρθρο 3ι, παρ.1, ν.2251/1994).
- Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στο χώρο που μας έχετε υποδείξει. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση τμηματικής παράδοσης της παραγγελίας, η έναρξη της περιόδου υπαναχώρησης είναι η ημερομηνία της παράδοσης του τελευταίου τμήματος της παραγγελίας.
- Θα πρέπει να ενημερώσετε την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας και να επιστρέψετε τα προϊόντα. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα χωρίς πρώτα να μας ενημερώσετε.
- Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία φυσικής παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’ όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Στην περίπτωση που έχει γίνει διαχείριση του προϊόντος από τον καταναλωτή πέραν της αναγκαίας, ο τελευταίος θα ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέφεται. Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ δεν καλύπτονται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη. Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιεί για τη δήλωση αυτή το υπόδειγμα που θα βρει εδώ.
- Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
- Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν θα περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να σας επιστρέψει μόνο το τυποποιημένο ελάχιστο κόστος μεταφοράς χωρίς να συμπεριλάβει τυχόν έξτρα χρεώσεις μεταφοράς όπως επείγουσα παράδοση.
- Η επιστροφή προϊόντων που αφορούν υγιεινή και προσωπική φροντίδα, θα γίνεται δεκτή μόνο αν είναι σφραγισμένα με την εργοστασιακή ταινία ασφαλείας.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται προϊόντα άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
- Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξαρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Αν τα παραπάνω εντοπιστούν μετά την παράδοση και την αναχώρηση του μεταφορέα, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την μεταφορική εταιρία και το κατάστημα εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος και να δηλώσει ελάττωμα.
- Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA = Dead on Arrival ) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ), τα παρελκόμενα και πλήρη την συσκευασία του. Η δυνατότητα για εγγύηση DOA δίδεται μόνο εφόσον παρέχεται απο τον κατασκευστή στα πλαίσια της εγγύησης που έχει το προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση και προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης το προϊόν αποστέλλεται στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή που θα πιστοποιήσει τη βλάβη με σχετική διάγνωση και θα δώσει την έγκριση αντικατάστασης. Σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν προβλέπουν αντικατάσταση με διαδικασία DOA, το προϊόν αποστελλεται στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο και επισκευάζεται στα πλαίσια της ισχύουσας εγγύησης. Σε όλες τις περιπτώσεις αγορών συνιστάται η ιδιαίτερη προσοχή στους όρους και τις συνθήκες εγγύησης των κατασκευαστών πριν από κάθε αγορά. Στην περίπτωση των στρωμάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του εκπροσώπου της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης βλάβης του στρώματος.
Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης
Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας, τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
- Να υπάρχει η εγγύηση του κατασκευαστή και η απόδειξη αγοράς του αγαθού.
- Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία του αγαθού (πχ Κωδικός αναγνώρισης αγαθού).
- Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή λόγω κακής ή λανθασμένης χρήσης από τον Πελάτη.
Δικαιώματα καταναλωτή
Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματα καταναλωτή μπορείτε να ανατρέξετε στις σχετικές ιστοσελίδες: